Boek jouw moment van rust

Wat fijn dat je er was.

Elke behandeling is voor mij net zo bijzonder als voor jou. Ik vind het dan ook heel waardevol om te horen wat de reiki met je heeft gedaan. Hoe voelde je je na afloop? Wat heeft het je gebracht?

Door jouw ervaring te delen help je anderen die nog twijfelen om ook die eerste stap te zetten. Het maakt mij heel blij om te lezen wat een behandeling voor jou betekent.

Dank je wel dat je even de tijd neemt, dat waardeer ik enorm.

Lieve groet,🙌🏼
Saskia